• Neil McKenna. SLAPTAS OSKARO WILDE‘O GYVENIMAS

    oskaro vaildo gyvenimasOscaras Wilde’as (1854–1900) – airių kilmės anglų dramaturgas, poetas, rašytojas. Jį išgarsino pjesės, aforizmai, ypač romanas „Doriano Grėjaus portretas“.


    „Slaptas Oscaro Wilde’o gyvenimas“ yra įspūdingas vieno savičiausių šiuolaikinių britų biografų Neilo McKennos debiutas. Knyga pelnė pripažinimą ne tik Anglijoje, bet ir svetur. Joje pateikta daug naujų faktų apie emocinį kenčiančio kūrėjo gyvenimą, jo požiūrį į meilę ir seksą. Tai sudėtinga Oscaro gyvenimo odisėja, intymi kelionė, vedanti į savęs pažinimą.


    “Paslapties esmė yra ne patyrimo vaisius ir ne pati patirtis, esmė yra patirties troškulys. Norėjau paragauti visų rūšių vaisių nuo visų pasaulio medžių iš visų pasaulio sodų.“


    “Viską, apie ką norėjau parašyti, jau parašiau. Rašiau tada, kai dar nepažinojau gyvenimo; dabar, kai jau žinau gyvenimo prasmę, nebeturiu ką rašyti. Gyvenimas ne užrašomas, tik gyvenamas. Jau gyvenau.“

  • Edita Čekuolienė. AUGI(NI)MO PSICHOLOGIJA

    auginimo psichologijaPsichologės Editos Čekuolienės knyga, kurioje nagrinėjami vaikų auginimo klausimai, vaikų ir tėvų (globėjų) santykiai. Patarimai, testai, komentarai. 

    Autorė dalijasi daugiau kaip per trisdešimt metų sukaupta patirtimi ir žiniomis, kurios tėveliams, globėjams, seneliams ir auklėtojams padės susigaudyti sudėtinguose vaikų norų, pareigų ir geros savijautos labirintuose.

  • Sue Johnson. LAIKYK MANE TVIRTAI

    laikyk mane tvirtaiDaktarė Sue Johnson (Sju Džonson) – klinikinė psichologė, JAV San Diego ir Kanados Otavos universitetų profesorė, pelniusi tarptautinį pripažinimą kaip geriausia porų santykių psichologė. Dirbdama su problemų turinčiomis poromis Sue Johnson išplėtojo Emocijų terapijos metodą, kuris davė puikių rezultatų ir daugeliui porų neleido iširti.


    Emocijų terapijos metodas orientuotas į emocinio ryšio tarp partnerių kūrimą ir stiprinimą. Emocinis ryšys stiprinamas atpažįstant ir keičiant esminius bendravimo dalykus – mes turime būti atviri ir jautrūs, derintis vienas prie kito, nes nuo to priklauso meilės tvarumas. 

    Pamirškite, kad jus mokė atkakliai ginčytis, analizuoti ankstyvos vaikystės patirtį, nesistenkite stebinti aplinkinių didingais romantiškais poelgiais, ieškokite ne vien naujų sekso pozų. Verčiau pripažinkite, kad esate emociškai prisirišę ir priklausomi nuo partnerio, panašiai kaip kūdikis priklauso nuo tėvų, kurie jį maitina, guodžia ir saugo. Suaugusiųjų prieraišumas galbūt labiau abipusis ir mažiau orientuotas į fizinį kontaktą, bet pagrindas tas pats.


    Knyga „Laikyk mane tvirtai“ skiriama visoms poroms – jauniems ir vyresniems, susituokusiems ir susižadėjusiems, tiesiog gyvenantiems kartu, laimingiems ir kenčiantiems, tradicinės orientacijos ir homoseksualiems, trumpai tariant, visiems partneriams, siekiantiems neblėstančios meilės. Moterims ir vyrams. Visų profesijų, socialinių sluoksnių ir kultūrų žmonėms, nes mes visi šioje planetoje patiriame tokį patį esminį bendravimo poreikį.

  • Taylor Clark. KAIP ĮVEIKTI NERIMĄ, BAIMĘ IR STRESĄ

    kaip iveikti nerima baime ir stresaDėl nervinės įtampos imame užsikirsti per darbo pokalbius, susikertame per egzaminus, netenkame kantrybės transporto spūstyse. Dėl artėjančio pristatymo keletą savaičių kankina nemiga, nes nepaliaujamai būgštaujame, kad kas nors gali nepavykti. Net aklas pasimatymas gali sukelti nerimo priepuolį. 

    Kodėl daug dalykų mums kelia siaubingą baimę? 

    Kodėl vieni žmonės ištveria stresą lengvai, tarsi jų nervai būtų geležiniai, o kitus jis sugniuždo?


    Knygos „Kaip įveikti nerimą, baimę ir stresą“ autorius Taylor Clark, remdamasis ir pažangiausiais tyrimais duomenimis apie baimės neurologiją, siūlo atsakymą į šiuos klausimus. Jis pateikia daugybę istorijų apie žmones, kurie išliko tvirti ir ramūs ypač sudėtingose situacijose. 

    Kariai narsiai eina į mūšį, gaisrininkai skuba į degantį pastatą, gydytojai nesutrinka išvydę siaubingas traumas... Autorius patvirtina – tai nereiškia, kad jie nejaučia nerimo ir baimės. Priešingai – jie pasinaudoja šiomis emocijomis.
    T. Clark parodo, kaip baimę, nerimą ir stresą paversti naudingu sąjungininku pakeliui į sėkmę ir pasitikėjimą.

  • Mireille Guiliano. PRANCŪZĖS VISAIS METŲ LAIKAIS. PASLAPČIŲ, RECEPTŲ IR MALONUMŲ METAI

    prancuzes visais metu laikaisPopuliarios knygos „Kodėl prancūzės nestorėja“ autorė Mireille Guiliano, įkvėpta prisiminimų apie laiką, kurį praleido Prancūzijoje, savo antrojoje knygoje „Prancūzės visais metų laikais“ pateikia dar daugiau patarimų, kaip išlikti lieknai ir džiaugtis gyvenimu. 


    Knygoje gausu ne tik naujų receptų kartu su visos savaitės meniu kiekvienam metų laikui, bet ir puikių stiliaus, etiketo, vakarėlių rengimo patarimų. Knygoje rasite ir daugybę būdų, kaip susirišti šalikėlį, visą skyrių apie vyną ir jo derinimą su maistu, sūrius, o knygos gale – nedidelę prancūzų kalbos pamokėlę.

    Stilingoje, išmintingoje ir smagioje knygoje – ir intriguojantys pasakojimai apie prancūzų gyvenimo būdą. Tai puikus ir išsamus džiaugsmingo gyvenimo meno vadovas.

    Sužinosime, kad lieknos ir gyvenimo džiaugsmu trykštančios prancūzės nesivaiko teorijų nei idealų, nealina savęs dietomis. Jos tiesiog gyvena, įsiklausydamos į gamtos ritmą ir aistringai mėgaudamosi viskuo, ką dovanoja skirtingi metų laikai.

    Knygoje „Prancūzės visais metų laikais“ - gausybė intriguojančių pasakojimų, receptų, stiliaus, laisvalaikio ir net vakarėlių rengimo patarimų, kurių laikydamasi bet kuri moteris bet kuriame pasaulio kampelyje ir bet kuriuo metų laiku galės gyventi, valgyti ir atrodyti kaip tikra prancūzė!


    Bestselerio „Kodėl prancūzės nestorėja“ autorė Mireille Guiliano žino: prancūzės neturi laiko dejuoti dėl talijos apimčių – jos pernelyg užsiėmusios savo laimingu gyvenimu. Kita gera žinia: išmokti mėgautis gyvenimu ir maistu įmanoma ne vien tiktai Paryžiuje, užtenka sužinoti ir kasdien taikyti prancūzių paslaptis! „Prancūzėse visais metų laikais“ Mireille Guiliano pateikia dar daugiau meno gyventi paslapčių.

  • Malala Yousafzai, Christina Lamb. AŠ ESU MALALA

    as esu malalaMalala Jusafzai patraukė žiniasklaidos dėmesį būdama vienuolikos, kai ėmė rašyti BBC urdu kalba apie gyvenimą prasidėjus Talibano režimui. Prisidengusi Gulos Makai slapyvardžiu, ji dažnai kalbėdavo apie šeimos kovą už mergaičių išsilavinimą savo bendruomenėje.

    Kai Talibanas užėmė Svato slėnį Pakistane, Malala Juzafsai (Malala Yousafzai) ryžosi pasisakyti. 2012 metų spalio devintą, antradienį, vos nesumokėjo už tai savo gyvybe. Ji buvo pašauta į galvą iš arti, kai autobusu važiavo namo iš mokyklos. Nedaug kas tikėjo, kad Malala išgyvens. Tačiau Malala stebuklingai pasveiko ir iš atokaus šiaurės Pakistano kaimelio pateko į Jungtinių Tautų būstinės Niujorke sales. Sulaukusi šešiolikos, ji tapo pasauliniu taikaus protesto simboliu ir jauniausia pretendente į Nobelio taikos premiją.


    “Esu iš šalies, sukurtos vidurnaktį. Kai vos nenumiriau, buvo ką tik po vidurdienio.“


    „Aš esu Malala“ – įstabus pasakojimas apie šeimą, kurią iš gimtos šalies išvijo terorizmas, apie kovą už mergaičių teisę į mokslą, apie tėvą, kuris pats būdamas mokyklos savininkas, palaikė ir ragino dukterį rašyti ir lankyti mokyklą, ir apie drąsius tėvus, kurie be galo myli savo dukterį, nors jų visuomenė vertina tik sūnus. „Aš esu Malala“ privers jus patikėti vieno žmogaus balso galia sukelti pokyčius pasaulyje.


    Kristina Lemb (Christina Lamb) yra viena geriausių užsienio korespondenčių pasaulyje. Ji mokėsi Oksforde ir Harvarde, yra išleidusi penkias knygas, gavusi daugybę apdovanojimų.